Fizička lica

Dostava je besplatna, osim u slučaju da je na online prodavnici aktivna usluga ISPORUKA DANAS ZA DANAS, koja se naplaćuje 300 din za teritoriju Beograda.

Da. Da bi ste kupovali preko naše online prodavnice, morate biti registrovani. Pored nesmetane kupovine, registracija Vam obezbeđuje i uvid u Vaše prethodne kupovine, statuse porudžbina, zaduženja za aparate i drugu opremu, mogućnost korišćenja i mobilne aplikacije, ostvarivanje raznih pogodnosti kroz aktuelne akcije i loyalty programe, aktivnu kominikaciju sa našim korisničkim servisom  i mnoge druge mogućnosti.

Sanitizacija aparata, odnosno dezinfekcija sistema kroz koji prolazi voda je obavezna, obavlja se na svakih 5 meseci za fizička lica i naplaćuje se u skladu sa potpisanim Ugovorom.

Ukoliko poručujete preko online prodavnice, moći ćete da koristite pogodnosti aktuelnih akcija, koje važe samo za online kupovinu. Pored toga, porudžbinu možete izvršiti na jednostavan način, preko sajta ili mobilne aplikacije u bilo koje doba dana, nevezano od radnog vremena našeg korisničkog servisa, eventualne zauzetosti telefonskih linija, i na taj način uštedeti i novac i vreme.

Plaćanje možete izvršiti karticom online. Pre potvde kupovine imate opciju odabira načina plaćanja. Odabirom online plaćanja, aplikacija će Vas na jednostavan način voditi kroz proces.

Da bi ste kupavali preko naše online prodavnice, morate biti registrovani. Nakon izvršene registarcije, ulogujte se i započnite kupovinu. Za više detalja, pogledajte uputstvo za registraciju i uputstvo za kupovinu. Pored toga, za dodatna pojašnjenja možete nas kontaktirati i putem besplatne info linije 0800 000 008.

Popunite kontakt formu na našem sajtu ili nas pozovite putem besplatne info linije 0800 000 008. U najkraćem roku ćemo Vas kontaktirati i upoznati sa svim detaljima.

Kvar aparata možete prijaviti putem maila: servis@knjaznatura.co.rs, kontakt forme na sajtu ili putem telefona na koji inače poručujute vodu. Rok za otklanjanje kvara je do 7 dana.

Registracija se obavlja na jednostavan način, klikom na REGISTRUJ SE, nakon čega se otvara kontakt forma koju treba popuniti. Uputstvo za registraciju možete pogledati u sekciji Pomoć pri kupovini.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo reešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na office@knjaznatura.co.rs, putem telefona 0800 000 008 ili preko kontakt forme na našem sajtu.

Možete poslati zahtev putem maila office@knjaznatura.co.rs ili putem kontakt forme na sajtu, gde je neophodno da navedete na koga se vodi ugovor, adresu na koju želite da se isporuči dodatni aparat i kontakt broj telefona. U najkraćem roku javiće Vam se naš zaposleni iz sektora Prodaje radi dogovora oko potpisivanja Aneksa Ugovora.

Neophodno je da pošaljete zahtev za raskid Ugovora putem maila office@knjaznatura.co.rs, u kojem ćete navesti Vaše podatke i razloge za raskid Ugovora, nakon čega ćemo Vas kontaktirati i u skladu sa Ugovorom sprovesti proceduru za raskid.

Radno vreme korisničke podrške je radnim danima, ponedeljak-petak od 7-20h, a subotom od 9-14h. Besplatna info linija 0800 000 008

Poručenu robu je mogući platiti prilikom isporuke i to prvenstveno gotovinom, a moguće je i online plaćanje karticom. Način plaćanja birate pre potvrde kupovine, odabirom odgovarajuće opcije. 

Isporuka se vrši radnim danima, ponedeljak-petak, osim ako na sajtu nije drugačije naznačeno.

U tom slučaju će Vas kontaktirati operater radi dogovora i ponuditi alternativu. Ukoliko Vam to ne bude odgovaralo otkazaćemo Vašu porudžbinu.

U slučaju da prilikom isporuke kupac nije na predviđenoj adresi isporuke (pri tom dostavljač nije mogao stupiti sa Vama u kontakt telefonom) i isporuku nije moguće izvršiti tog dana, operater će naknadno pozvati kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Ukoliko kupac i u ponovljenoj isporuci opet ne obezbedi prijem robe, njegova porudžbina će biti stornirana.

Fizička lica se Ugovorom obavezuju na minimalnu mesečnu potrošnju od 2 balona po aparatu.

array(0) {
}
Memory Consumption is: 6.18 MB